Informujemy, że będziemy przetwarzać przekazane dane osobowe wyłącznie w celu realizacji składanego zamówienia. Szczegóły w Regulaminie.
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Sekret Zakonnika Czarnuszka saszetki - 40szt
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
SEKRET ZAKONNIKA
Ogromne doświadczenie zakonników, długotrwałe praktyki, zajmowanie się uprawą, zbieractwem, a także pogłębianiem wiedzy
o ziołach i ich wszechstronnych zastosowaniach w zderzeniu ze współczesnością - telefonia komórkowa, internet, podboje kosmosu,
transplantologia, podpowiada nam jak pogodzić te dwa jakże odrębne światy
Proponujemy magię zielarstwa nie tę odmierzoną "szczyptą" lecz precyzyjnie dobraną, zważoną mieszankę ziół i suszonych owoców.
Zioła i owoce pochodzą z czystych nieskażonych terenów, niektóre posiadają certyfikat ekologiczny.
CZARNUSZKA
Suplement diety
Ujęty w Rejestrze Produktów Głównego Inspektoratu Sanitarnego
Departament Żywności Prozdrowotnej
"Kto pije zioła zakonnika, ten chorób unika"
- motto Ojca Grzegorza Sroki
ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA: 40 SASZETEK
masa netto 40 x 3g (120g)
CZARNUSZKA - złoto faraonów
Mieszanka ziołowa z czarnuszką. Czarnuszka (czarny kminek, złoto faraonów) jest niezwykłą rośliną znaną od tysiącleci.
Zawiera saponiny, bogactwo olejków eterycznych garbniki, witaminy.
Ta skromnie wyglądająca roślina wykazuje cechy antybiotyczne, antygrzybiczne, antywirusowe, antybakteryjne.
Bardzo pozytywnie oddziałuje na nasz organizm (układ krążenia, układ oddechowy, układ moczowy, narządy zmysłu, wzrok i słuch).
W mieszance inne zioła i owoce bogate w witaminy i sole mineralne stanowią o jej walorach smakowych i zapachowych.
Skład:
czarnuszka 40%
dzika róża 15%
aronia 15%
lukrecja 10%
mięta 5%
jarzębina 5%
pokrzywa 5%
hibiskus 5%
Sposób parzenia
Do filiżanki lub podgrzanego wcześniej czajniczka włożyć torebkę i zalać świeżo zagotowaną wodą
Parzyć około 5 minut
Zaleca się spożywać nie więcej niż 3 razy dziennie
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.