Bezpieczne zakupy oraz dane osobowe

Informujemy, że będziemy przetwarzać przekazane dane osobowe wyłącznie w celu realizacji składanego zamówienia. Szczegóły w Regulaminie.

Producenci
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Obsługiwane płatności
Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Lista najczęściej zadawanych pytań:

  • Jak sprawdzić dostępność produktów?
  • Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
  • Jak długo będę czekać na przesyłkę?
  • Jakie występują formy dostawy?
  • Ile zapłacę za przesyłkę?
  • Jak zapłacić za zamówienie?
  • Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
  • Czy mogę zamówić za granicę?
  • Co to są kupony rabatowe?
  • Co to jest przechowalnia?
  • Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
  • Jak zmienić moje zamówienie?
  • Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
  • Gdzie jest moja przesyłka?
  • Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
  • Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
  • Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: poczta@e-zielarski24.pl lub telefonicznie: 727652208
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: poczta@e-zielarski24.pl lub telefonicznie: 727652208
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),
  • odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: ul. Warszawska 293 , 43-155 Bieruń. Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


 

Czy mogę zamówić za granicę?

 

Nie. Aktualnie nie realizujemy zamówień za granicę. Wysyłka zamówienia odbywa się wyłącznie na terenie Polski. Oczywiście, można zamówić do kogoś z rodziny lub znajomych w Polsce. Niezbędny będzie dokładny adres oraz numer telefonu kontaktowego do osoby odbierającej zamówienie wskazanej w formularzu zamówieniowym.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 727652208.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 727652208.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, na życzenie w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 727652208.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów


Promocje
Kawa Klasztorna Bonum Brasil Santos ziarnista - 1kg
Kawa Klasztorna Bonum Brasil Santos ziarnista - 1kg

89,99 zł

Cena regularna: 94,90 zł

Najniższa cena: 89,99 zł
szt.
Alerbon - 60 kapsułek
Alerbon - 60 kapsułek

39,99 zł

Cena regularna: 42,90 zł

Najniższa cena: 42,90 zł
szt.
Pulmobon - 60 kapsułek
Pulmobon - 60 kapsułek

29,99 zł

Cena regularna: 31,90 zł

Najniższa cena: 31,90 zł
szt.
Urobon - 60 kapsułek
Urobon - 60 kapsułek

32,99 zł

Cena regularna: 34,90 zł

Najniższa cena: 34,90 zł
szt.
Artrobon - 60 kapsułek
Artrobon - 60 kapsułek

39,99 zł

Cena regularna: 41,90 zł

Najniższa cena: 41,90 zł
szt.
MODA NA ZDROWIE miesięcznik o zdrowiu - 1egz aktualny
MODA NA ZDROWIE miesięcznik o zdrowiu - 1egz aktualny

2,99 zł

Cena regularna: 12,00 zł

Najniższa cena: 2,99 zł
szt.
Pojemnik sterylny na kał z łopatką - 1szt
Pojemnik sterylny na kał z łopatką - 1szt

0,85 zł

Cena regularna: 1,00 zł

Najniższa cena: 1,00 zł
szt.
Pojemnik sterylny na mocz 100ml - 1szt
Pojemnik sterylny na mocz 100ml - 1szt

0,99 zł

Cena regularna: 1,20 zł

Najniższa cena: 1,20 zł
szt.
Mydło Kapucyńskie z Balsamem Kapucyńskim i propolisem - 150g
Mydło Kapucyńskie z Balsamem Kapucyńskim i propolisem - 150g

15,49 zł

Cena regularna: 16,00 zł

Najniższa cena: 14,99 zł
szt.
Przyłbica ochronna - 1szt
Przyłbica ochronna - 1szt

9,99 zł

Cena regularna: 15,00 zł

Najniższa cena: 15,00 zł
szt.
Kawa Klasztorna Bonum Espresso Creme ziarnista - 1kg
Kawa Klasztorna Bonum Espresso Creme ziarnista - 1kg

79,99 zł

Cena regularna: 84,90 zł

Najniższa cena: 79,99 zł
szt.
Produkt dnia
Minerały Franciszkańskie - 500g
Minerały Franciszkańskie - 500g

65,00 zł

szt.
Artro Protect Max kapsułki - 60szt
Artro Protect Max kapsułki - 60szt

39,99 zł

szt.
Mineralny Krem Siarczkowy - 100ml
Mineralny Krem Siarczkowy - 100ml

35,99 zł

szt.
Srebro Koloidalne - 300ml
Srebro Koloidalne - 300ml

39,90 zł

szt.
MODA NA ZDROWIE miesięcznik o zdrowiu - 1egz aktualny
MODA NA ZDROWIE miesięcznik o zdrowiu - 1egz aktualny

2,99 zł

Cena regularna: 12,00 zł

Najniższa cena: 2,99 zł
szt.
Magnoliamax tabletki - 30szt
Magnoliamax tabletki - 30szt

19,95 zł

szt.
Biloprim Forte kapsułki - 120szt
Biloprim Forte kapsułki - 120szt

48,00 zł

szt.
Sól niskosodowa Magdisol - 500g
Sól niskosodowa Magdisol - 500g

6,99 zł

szt.
Herbata Yerba Mate El Gaucho - 500g
Herbata Yerba Mate El Gaucho - 500g

27,90 zł

szt.
ALVEO płyn doustny - 950ml
ALVEO płyn doustny - 950ml

210,00 zł

szt.
SILCATIL skarpetki złuszczające
SILCATIL skarpetki złuszczające

19,95 zł

szt.
Armolipid tabletki - 60szt
Armolipid tabletki - 60szt

64,95 zł

szt.
Essetil Complex kapsułki - 40szt
Essetil Complex kapsułki - 40szt

14,90 zł

szt.
Kapucyński balsam po goleniu - 150ml
Kapucyński balsam po goleniu - 150ml

23,50 zł

szt.
Mineralne Mydło Siarczkowe - 300g
Mineralne Mydło Siarczkowe - 300g

24,99 zł

szt.
Diosmed krem - 40g
Diosmed krem - 40g

23,99 zł

szt.
BETULECO zawiesina brzozowa - 110ml
BETULECO zawiesina brzozowa - 110ml

89,90 zł

szt.
Pasta borowinowa - 1000g
Pasta borowinowa - 1000g

14,99 zł

szt.
LipoSlimmer tabletki powlekane - 60szt
LipoSlimmer tabletki powlekane - 60szt

36,00 zł

szt.
Oleofarm Olej rzepakowy - 500ml
Oleofarm Olej rzepakowy - 500ml

18,99 zł

szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl