Bezpieczne zakupy oraz dane osobowe

Informujemy, że będziemy przetwarzać przekazane dane osobowe wyłącznie w celu realizacji składanego zamówienia. Szczegóły w Regulaminie.

Producenci
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Obsługiwane płatności
Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Lista najczęściej zadawanych pytań:

  • Jak sprawdzić dostępność produktów?
  • Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
  • Jak długo będę czekać na przesyłkę?
  • Jakie występują formy dostawy?
  • Ile zapłacę za przesyłkę?
  • Jak zapłacić za zamówienie?
  • Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
  • Czy mogę zamówić za granicę?
  • Co to są kupony rabatowe?
  • Co to jest przechowalnia?
  • Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
  • Jak zmienić moje zamówienie?
  • Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
  • Gdzie jest moja przesyłka?
  • Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
  • Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
  • Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: poczta@e-zielarski24.pl lub telefonicznie: 727652208
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: poczta@e-zielarski24.pl lub telefonicznie: 727652208
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),
  • odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: ul. Warszawska 293 , 43-155 Bieruń. Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


 

Czy mogę zamówić za granicę?

 

Nie. Aktualnie nie realizujemy zamówień za granicę. Wysyłka zamówienia odbywa się wyłącznie na terenie Polski. Oczywiście, można zamówić do kogoś z rodziny lub znajomych w Polsce. Niezbędny będzie dokładny adres oraz numer telefonu kontaktowego do osoby odbierającej zamówienie wskazanej w formularzu zamówieniowym.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 727652208.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 727652208.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, na życzenie w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 727652208.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów


Promocje
Synbiotex probiotyk + prebiotyk kapsułki - 20szt
Synbiotex probiotyk + prebiotyk kapsułki - 20szt
13,00 zł 9,99 zł
szt.
Panthenol pianka - 150ml
Panthenol pianka - 150ml
11,95 zł 9,99 zł
szt.
Diosmed krem - 40g
Diosmed krem - 40g
16,50 zł 13,99 zł
szt.
Naturalny olejek lemongrasowy - 10ml
Naturalny olejek lemongrasowy - 10ml
7,90 zł 6,99 zł
szt.
Alax tabletki drażowane - 20szt
Alax tabletki drażowane - 20szt
9,50 zł 8,49 zł
szt.
ALVEO płyn doustny - 950ml
ALVEO płyn doustny - 950ml
210,00 zł 175,00 zł
szt.
VIANEK Rewitalizujący płyn micelarny - 200ml
VIANEK Rewitalizujący płyn micelarny - 200ml
19,99 zł 12,99 zł
szt.
Boniderm pomada Ojca Grzegorza - 500ml
Boniderm pomada Ojca Grzegorza - 500ml
24,90 zł 23,90 zł
szt.
Ecomer GOLD olej z wątroby rekina kapsułki - 60szt
Ecomer GOLD olej z wątroby rekina kapsułki - 60szt
50,00 zł 39,00 zł
szt.
Anginbon aerozol doustny - 9ml
Anginbon aerozol doustny - 9ml
14,90 zł 13,99 zł
szt.
Produkt dnia
Oleofarm Olej rzepakowy - 500ml
Oleofarm Olej rzepakowy - 500ml
13,99 zł
szt.
Oleofarm Sok 100% z brzozy - 1000ml
Oleofarm Sok 100% z brzozy - 1000ml
9,99 zł
szt.
Acard 75 mg tabletki - 60szt
Acard 75 mg tabletki - 60szt
10,90 zł
szt.
Aromatol - 100ml
Aromatol - 100ml
12,95 zł
szt.
Balsam Kapucyński - 200ml
Balsam Kapucyński - 200ml
55,00 zł
szt.
Osłonik Max saszetki - 10szt
Osłonik Max saszetki - 10szt
12,00 zł
szt.
Szampon Leczniczy Zdrój - 130g
Szampon Leczniczy Zdrój - 130g
21,99 zł
szt.
Woda lecznicza JAN - 5 litrów
Woda lecznicza JAN - 5 litrów
22,00 zł
szt.
MEDIDERM krem - 1000g
MEDIDERM krem - 1000g
33,00 zł
szt.
Muconatural Complete syrop żel - 128g
Muconatural Complete syrop żel - 128g
25,00 zł
szt.
Ecomer GOLD olej z wątroby rekina kapsułki - 60szt
Ecomer GOLD olej z wątroby rekina kapsułki - 60szt
50,00 zł 39,00 zł
szt.
Pas gorczycowy uniwersalny FLOS
Pas gorczycowy uniwersalny FLOS
44,90 zł
szt.
MEDIDERM krem - 500g
MEDIDERM krem - 500g
21,50 zł
szt.
Mineralne Mydło Siarczkowe - 300g
Mineralne Mydło Siarczkowe - 300g
20,99 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl